Velkommen : )

Hei.
Så koselig at du ville stikke innom min blogg! Det ville vært veldig hyggelig om du la igjen en hilsen hos meg : )

søndag 16. januar 2011

Litt alenetid : )

Deilig med en rolig søndag. Mann og barn er på fjellet i dag, jeg er hjemme å slapper av : ) Har satt opp tallerkenhylla som kom med posten i går. Trengte en hylle til de gamle fata mine, syns det var litt stusselig å ha de gjemt inne i et skap. Så fant jeg denne hylla på Finn.no som var passe stor i størrelsen : ) den måtte passe inn mellom kjøleskap og grue, og ikke være i veien når man tar opp kjøleskapdøra, det hadde ikke vært populært hos de andre i familien. Nå har jeg fått plassert fata mine  : )


og skal nyte synet av dem en liten stund med en kaffekopp ; )



Og etterpå skal jeg lese et av mine yndlingsinteriør blader, nemlig nyeste utgave av Gamle hus, hager og interiør: ) En deilig søndag : )

Ha en fin søndag : )

1 kommentar:

  1. Hei Elise. Så hyggelig med hilsen inne hos meg. Da fant jeg deg også :) Velkommen til "blogglandia"
    Så fin kopp og kanne !

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett