Velkommen : )

Hei.
Så koselig at du ville stikke innom min blogg! Det ville vært veldig hyggelig om du la igjen en hilsen hos meg : )

fredag 14. januar 2011

Badekar og gammel murstein

Hei

Etter at vi hadde fått murt grue på kjøkkenet, hadde vi en del til murstein overs. Da fant vi ut at vi skulle bruke resten av den flotte gamle mursteinen til å mure rundt badekaret : )

Det ble billig, og i tillegg fikk vi utnyttet mursteinen, som kommer fra en gammel låve : )

På 90 tallett, da det var så populært med messing, kjøpte jeg dette speilet. Det sto framme noen år, men så havnet det på loftet, ble lei av messing og pussing ; ) I forrige uke henta jeg det ned å sprayet det i antikk hvit, det ble som nytt ,og står nå på badet : )
Nå har jeg gjort reint til helga, og skal ta fredagsbad og et glass rødvin!

ØNSKER ALLE EN RIKTIG GOD HELG : )

1 kommentar:

  1. Hei Elise!
    Koselig at du fant inn til meg, og kjempefint at du la igjen et lite spor!
    Og så lekkert det ble med murstein rundt badekaret!! Supert!
    Ha en fin helg!
    klem Laila

    SvarSlett